Uppsala

Inte bloggat på länge nu. Vilket varit behövligt att inte göra. Igår for vi till Uppsala för att överraska min syster som fyller 25 år idag med en liten överraskningsfest. Det var premiäråket för Aryah, som aldrig åkt tåg tidigare. Vilket hon fixade galant. Hon hoppade upp på ett säte (vilket hon inte fick, men med lite pyssel mes min jacka gick det bra). Hon sov större delen av resan pch Izor var lika lugn som vanligt när vi åker tåg. Trots att det var väldigt länge sen nu.
 
Tittar på film nu och imorgon ska jag vara makeup modell åt min fina vän Jeanette. Ska bli riktigt roligt. Hundarna ska få ett varsitt spår och lite lydnadsträning om humöret är på topp. Vi får se vad morgondagen säger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0