tvättdags

Ligger i sängen mellan Izor och Aryah som sover för fullt. Dom har inga planer på att vakna känns det som. Men det gör mig ingenting. Dom vaknar förr eller senare.
 
Har tvätt tid om en stund så ska roa mig med det. Och så ska jag kavla upp ärmarna och gå igenom det jag sla ha kvar och inte ha kvar. Vill köpa nya kläder till mig själv och nya hundprylar. Men kan inte köpa något nytt förrän jag blivit av med det jag redan har. Det är väldigt trist att så många hundhalsband/koppel bara ligger i garderoben och inte används. Någon annan kanske har större nytta av dom.
 
Kläderna ska jag dela upp, en del tar jag med mig till Röda korset och en del ska jag sätta ut på nätet till försäljning. Det blir nog kanon.
 
Dags att kliva upp och plocka fram tvättmedel osv då min tid snart börjar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0