Motionering

Efter att ha varit dålig i ett par dagar så kände jag att jag måste ut och röra på mig. Jag har inte haft någon större motivation till att träna vovvarna så dom har fått pyssla med aktiveringsspel och leksaker och dom är så nöjda så. Det är ingen ide att träna hund om man inte är på humör, det blir pannkaka av alltihop då. 
 
Vi har varit ute större delen av dagen och pulsat i djupsnö samt gått promenader. Båda hundarna är nöjda och glada och dom vilar på varsitt håll. Snart, (vet inte riktigt när) ska Aryah och jag åka till Stockholm. Det blir nog en helg. Det ska bli riktigt skoj. Vi behöver komma igång ordentligt. Och jag behöver komma ut och träffa mer folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0