Långis

Varit ute på långpromenad, jäklar vad halt det är på vägarna. Trots att dom har sandat. Utanför min port får man akta sig så man inte ramlar och slår sig.
 
Vi gick en sväng och stannade sen till vid fotbollsplanen där vi kastade lite boll, tränade lite med Aryah i djupsnön och bara njöt av vädret. Hundarna roade sig själva genom att springa och jaga varandra i snön. Väldigt skönt att dom har varandra. 
 
Nu ska jag sätta mig ner och kika på lite bilder jag knäppte idag. Det har blivit mycket fotograferande nu på senare tid. Jag ska även gå igenom garderoberna och rensa ut det som jag inte ska ha kvar, allt från hundgrejer till kläder osv. Det kommer nog ta hela dagen att få ordning på det. Men man måste börja någonstans. Hundgrejerna och kläderna som är i gott skick ska ut till försäljning, kanske lägger upp lite bilder här på bloggen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0