hemgång

Om en stund rullar vi mot tågstationen så att vovvarna och jag kan åka hem. Har varit jättemysigt här, bara kopplat av och tagit det lugnt. Igår var jag i riktigt dåligt skick så kunde inte åka då.
 
När vi kommer hem ska jag städa undan julen som jag inte hann göra innan vi åkte. Sen ska vovvarna få klorna klippta och jag ska ta itur med det som bör göras.
 
Har blivit dåligt med hundträning under tiden vi varit här på landet men det gör ingenting. Vi kommer tillbaka till våra gamla vanor när vi är hemma. Ska bli intressant att se hur mycket snö vi har i Gävle.
 
Det kommer att bli en stor förändring här på bloggen, ny header, namnbyte och design. För nu har jag inte bara Izor utan även Aryah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0