Valpkurs

Nu har jag anmält mig och maligatorn till en valpkurs som börjar den 18 september. Det ska bli spännande att se vad vi får lära oss. Jag har aldrig gått på någon valpkurs tidigare så jag ser jättemycket fram emot detta. Izor kommer att få vara hemma med mamma under kurstillfällerna. Det kommer han att tycka om. 
 
Kom just in efter en liten promenad med dom, ska iväg på ett möte efter lunch och därefter träffa Emma en sväng. Aryah har blivit himla stark och att hon drar i kopplet är inget jag tycker om. Funderar på om jag ska testa (stanan kvar, vänta in och sen gå) metoden med henne. Det är lite klurigt med två hundar som jag ska hålla reda på men det får gå. Ingenting är omöjligt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt!

2014-09-09 @ 11:18:50
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0