träningsdag

Idag har vi tränat en hel del hundarna och jag. Vi startade dagen med ett varsitt lydnadspass. Började köra igenom Aryah. Filmade även passen och jag tycker det såg helt okej ut med tanke på vårat långa uppehåll. Fick lite tips på vad jag skulle tänka på vid träningen och det uppskattar jag. Sen fick Aryah vila och jag dammade av Izor.  Vi har5har inte tränat lydnad på evigheter och det märktes. Läggande under gång måste vi lägga fokus på. Han lägger sig inte helt och när han lägger sig gör han det väldigt segt. Så vi har lite att jobba med. Men det känns bra. Sen gick vi hem, dom har sovit och lekt. Så var vi ute för en stund sen och tränade lite budföring.  Izor var lite ringrostig och det var första gången för Aryah men jisses vad hon sprang. Hon tyckte att det var riktigt kul!  
 
Nu sover dom båda två och jag ska se till att få i mig lite mat. Imorgon blir det träning igen. Woho, välkommen tillbaka motivationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0