Tävlingssugen

Är jättesugen på att tävla i Rallylydnad med Izor. Jag vet att vi inte har tränat på länge men det vore roligt att ge sig själv en spark i baken och köra! Jag ska kolla runt lite på när det hålls tävlingar i Gävle så att jag kan anmäla oss. Så nu ska det tränas rallyskyltar. Är jättemotiverad till att träna så det här kommer gå bra!
 
Har eventuellt tänkt gå en sväng i skogen med hundarna så att dom får springa av sig lite. Vi får se senare, just nu ligger båda två och sover. Aryah i BIA-bädden och Izor på sängen. Som vanligt alltså. 
 
Ska ta och träna hundarna lite inomhus också, träna in något nytt för båda två!
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så söt! <3

2014-09-07 @ 11:41:23
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Petra

Ja du vi ska tävla rally om två veckor, och kan ingen skylt alls, idag har jag börjat kika lite på dom :) Jag i ett nötskal allt eller inget, men det får gå som det vill :)
/Petra

Svar: Det kommer nog gå bra ska du se! Lycka till :)
Mandana Veysi

2014-09-07 @ 13:45:08
URL: http://www.mallezon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0