Sega

Idag har vi haft en riktig latisdag. Har märkt att hundarna har blivit lugnare och lugnare för var dag som går. Imorgon blir det hemfärd, får skjuts av Klas ner till Gävle så. Ska då ta och fixa och dona hemma. Aryahs stamtavla har kommit också så ska hämta ut den. Helt sjukt vad det kostar att fixa stamtavla. Men nu så, nu är det gjort.
 
Imorgon ska hundarna även få ett varsitt träningspass samt ett varsitt spår. Fortsätter med raka spår till båda tills jag känner mig mer nöjd. Izor har blivit otroligt mycket noggrannare i spåret nu än tidigare. Jisses vilken skillnad det är på honom. Mycket säkrare i spåret.
 
Just nu sitter jag på övervåningen för att kunna blogga lite och pratar med Carla om lite planer framöver. Nästa månad kommer att bli en jätterolig månad så det ser vi fram emot. 
 
Ska snart gå ner och göra dom andra i huset sällskap men kände att jag vela blogga från en dator för en gångs skull. Är så less på att sitta med mobilen,
 
Lånade L & K's kamera så ska ladda upp lite bilder som jag tagit idag. Hemskt ledsen för kvaliten på bilderna, jag är helt enkelt inte van vid att använda Nikon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0