saker på gång!

Fick en förfrågning om jag och Izor vela vara med i musikhjälpen iår. Självklart vill vi det. Vi får ett mål att sikta mot så våran trickträning kommer att kännas mer "nödvändig". Är jätte peppad på att komma igång och lägga upp en plan för träningen.  Är otroligt glad att jag fick förfrågan om att vara med då min dag varit rätt grå och dyster. Blev en liten vändning i måendet. 
 
Ligger i soffan nu med min nybadade malle och sniffar henne i pälsen. Åh hon luktar så gott! Taggar inför lydnadskursen vi ska på i Januari hos bästa Åsa. Det känns som att det kommer att bli ett hundrikt år!
 
Ska snart gå ut en sväng och ventilera lite. Bara promenera med mina fina hundar i mörkret. Tycker att det är rätt mysigt med höstmörkret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0