Rabattkod till er!

Kunde inte hålla mig så nu får ni veta överraskningen som jag och ZooZoo har ihop. Ni får en rabattkod som ni kan använda när ni handlar hos dom. Rabattkoden är: MANDANAVE50930 
Rabattkoden ger 5% rabatt och gäller på beställningar för minst 300kr
 
Jag tycker att ni ska slå till, kanske dags att fylla på tuggben och godisförrådet? nu är det fredag så ni borde beställa hem lite gotta till era fyrfotade vänner och skämma bort dom extra mycket i veckan, bara för att dom är så underbara!
 
Jag ska beställa hem lite nytt till Tott och Knott (dvs, Aryah och Izor). Tuggbensförrådet ekar nästan tomt, ingen av dom är speciellt förtjusta i benen jag köpt till dom. Så typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0