promenad och tvättstuga

Fick ett sms av Nathalie som undrade om jag vela ta en promenad med henne och hundarna och viast vela jag det. Vi träffades och gick en sväng innan vi gick åt varsitt håll. Det är alltid roligt med nya promenadkompisar och det märks verkligen att mina två inte är vana att promenera med andra. Båda drog konstant. Aryah var värst med sitt dragande. N kommer att hålla i valpkursen vi är anmälda till och förhoppningsvis får vi bukt på dragandet.  Det är varlen hälsosamt för henne eller för mig. 
 
Nåja, det regnar ute och jag har bokat tvättstugan. Ska tvätta sängkläderna som Aryah geggat ner med älgkött.
 
Nu ligger hon och sover i soffan vid mig och Izor har tagit plats i sängen. Det blir en lugn söndag för oss. Lite träning ska vi även hinna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0