Nötrullar

Ny beställning innebär nytt tugg till hundarna. Den här gången fick dom nötrullar från Pommy's. Som finns att köpa hos ZooZoo. En förpackning med 5 rullar kostar 34 kr och det är ett helt okej pris tycker jag. 
 
Dom fick en varsin rulle och den där stanken som kom ur påsen fick mig att hålla för näsan. Jag tyckte att tjurmuskel luktade illa. Men det här, åh fy. Hundarna stod vid mig och sniffade i luften. Dom fick en varsin rulle och så sprang de iväg och la sig i sina bäddar och tuggade. När jag hade lagt tillbaka påsen i skåpet där jag förvarar tuggben och godis så var Izor redan tillbaka. Det tog inte lång tid för honom att äta upp och strax därefter kom Aryah. De slank ner väldigt fort och blev genast väldigt populärt, men de fick nöja sig med 1 var. Veckan har bara börjat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0