Morgon

Satte mig en stund vid datorn för att kollaa igenom lite bilder jag tagit dom närmsta dagarna. Det har blivit lite fotograferande och en del bilder ska skrivas ut och hängas upp på mina tomma vita väggar. 
 
Aryah ligger i sin BIA-bädd vid mig och ser en aning sur ut då jag visat henne att hon inte får lämna bädden. Hon har vid några enstaka tillfällen försökt smita därifrån men har visat henne tillbaka till bädden igen. Så nu ligger hon och tuggar på ett ben lite halvhjärtat och håller på att somna. Izor har tagit plats i soffan och njuter till fullo att äntligen få ha soffan ifred.  Det är inte lätt med en malinois i huset som vill vara med överallt. 
 
Ska snart göra frukost, tänkte koka havregrynsgröt så att jag får i mig en rejäl frukost för att orka med dagen. Sen blir det lite markeringsträning med hundarna. Motivationen till hundträning har äntligen kommit tillbaka och det känns så skönt! Äntligen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0