Bus i skogen

Hemma igen med två trötta hundar som har sprungit runrt i skogen med deras kompis Kepler. Vi gick en liten promenad och hundarna sprang som blådårar. Märks att mina inte har fått springa av sig ordentligt på länge. Vilket är väldigt synd. Men nu så fick de springa, och jäklar vad dom sprang. Gick in på djuraffären och spenderade mina sista kronor på en pytteliten påse med FF. Kände att det skulle bli för mastigt att gå över helt till vaistro bullarna så hon ska få 50/50 ungefär. Så hoppas jag att mitt foder kommer snart. Annars ringer jag dit och tjatar lite på dom.
 
Fick en fäll av Linnea som gjorde sig bra i BIA-bädden. Aryah som älskar att ligga mjukt blev såklart väldigt nöjd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0