Blöt valp och erbjudande till er

Jag tog och badade tillsammans med Aryah för att då hene att tycka att bad är okej. Hon har tidigare stretat emot och inte alls velat stå på det hala badkarsgolvet. Så jag tog på mig bikini och satte mig i badkaret med henne. Plaskade lite och sköljde sedan henne och passade på att schamponera henne när hon endå var i badkaret. Så nu har hon haft fnatt här hemma, sprungit runt som en tok, busat med Izor och sprungit ännu mer. just nu ligger hon i soffan med ett ben i munnen och pälsen står åt alla möjliga håll. Men nu är hon iallafall ren och luktar ljuvligt! Orkar inte bada Izor då jag får besök idag och vill slippa städa lägenheten igen då det flyger en massa päls när jag fönar honom. 
 
Ni kommer inom kort få ett kanonerbjudande av mig som ni kan nyttja hos ZooZoo.com så håll ögonen öppna! kampanjen kommer att dyka upp när som helst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0