Aktiveringsplatta från NorthMate

Fick en beställning leveredan till dörren för några dagar sen från ZooZoo med lite smått och gott. Hundarna fick en aktiveringsplatta som jag är mer än nöjd med!
 
Den kommer från företaget NorthMate och de har verkligen tänkt till med den här plattan då även mina långnosade hundar fick vända och vrida på plattan för att få sina gobitar. Plattan ska föreställa gräs och stråna är i olika längder. Vilket är väldigt bra då hundarna inte bara kan stoppa ner tassar och dra ut gobitarna. 
 
En måltid som tar ca 30 minuter för Aryah tar ca 20-30 minuter med aktiveringsplattan. Och än så länge är det ingen repa på det trots tuggande och krafsade från både Aryahs och Izors del. 
 
Jag skulle kunna lämna mina hundar tillsammans med plattan utan att oroa mig då dom inte kan skada sig på den. Perfekt när jag behöver gå ner till tvättstugan exempelvis. Plattan hittar ni som sagt hos ZooZoo.com och jag är super nöjd med den! Faktist den bästa aktiveringsgrej jag haft. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0