åker till landet

Idag åker jag och vovvarna till landet och stannar där i ett par dagar. Ser verkligen fram emot resan då det var bra länge sen vi var där. Och det blir första gången för Aryah. Linnéa kör oss dit senare idag så jag hinner städa och dona här hemma så det ser respektabelt ut innan vi åker. Just nu ser det ut som en svinstia tycker jag. 
 
Ligger i sängen med mallevalpen som sover så sött. Fluff ligger på golvet och drömmer. Vaknade för drygt en timme sen och har inte kunnat somna om. Så jag ska kliva upp och göra lite vettiga saker istället för att ligga i sängen och dra mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt!

2014-09-10 @ 12:07:08
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0