Trist väder

Ute regnar och blåser det och tanken på att vara på valpkurs i det här vädret är inte särskilt lockande. Det blir nog regntäcke för Aryahs del och regnställ för mig om det inte lättar upp. Vilket jag hoppas att det gör. 
 
Jag har beställt hem lite saker som borde komma när som helst, bland annat tuggben då det ekar tomt i hundskåpet. Det blev inte mycket som beställdes men köpte bara lite nödvändiga saker. 
 
Ikväll är det som jag tidigare nämnt, valpkurs. Innan det ska jag träna Izor lite  och imorgon blir det klubben igen för flash-mob träning om det löser sig med skjuts dit ut. Till helgen vet jag inte vad vi hittar på. Men någonting skoj blir det. Ska se till att ordna egentid med hundarna. Dom behöver kunna vara utan varandra trots att dom verkligen vill vara ihop. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0