träning på klubben

Nathalie hämtade upp mig och hundarna vid 1 tiden så rullade vi mot klubben för träning. Vi började med lite rally, sen satt vi in hundarna och gick och kollade på ett MH som hölls. Efter det tränade vi flash mob inför uppvisningen.  Fick lite tips på vad jag ska göra med Izor så jag har skrivit upp hur det ska se ut när det är klart. 
 
Så vi har tränat en del idag, blev inte särskilt långt pass men vi fick en del gjort. Aryah var med som publik och jag kan väl inte säga att hon var särskilt tyst men det är ju såå tråkigt att sitta fastbunden när brorsan får träna!
 
Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på. Något skoj hittar vi nog på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0