söndag

Då var det söndag igen. Jag och hundarna har haft en toppenhelg. Idag sla jag umgås med min syster som åker hem till Uppsala imorgon. Vad vi hittar på får vi se, kansle går vi ner till Boulognerskogen en sväng. 
 
På tisdag är det kurs med Aryah och på onsdag ska vi till klubben för träning inför flash mob'en
Håller tummarna att det löser sig med skjuts dit, annars är jag illa tvungen att ställa in det. Om jag inte ltckas ordna det på något annat sätt.
 
Idag lossnade en till tand från pirayans mun, var snabb nog att fånga den så tanden ska sparas som ett minne. I vanliga fall är hon supersnabb på att äta upp tänderna, eller vad hon nu gör av dom. 
 
Fluff och jag måste träna inför flashen, skämms över att vi inte tränat mer. Men ska se till att köra igenom honom idag och finslipa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0