Sandbackar

Idag ska hundarna få jobba ordentligt. Eller i allafall Izor. Aryah kör i sin takt. Vi ska nämligen åka ut till sandbackarna tillsammans med Linnéa och Kepler och träna. Sist vi var där var Aryah bara en liten plutt, det var drygt 2 månader sen vi var där. 
 
Ska ta med mig bollslungan och några bollar. Det är en kanonbra träning för hundarna att springa i sanden, skonar lederna på dom och väldigt bra varaition cyklingen som vi tränar. Ska se till att ha med mig vatten till hundarna så att de får dricka med jämna mellanrum och kameran är på laddning, jag håller tummarna att jag får några bra bilder. 
 
Ska även in på Arkens zoo och Jennys hund och katt en sväng när vi ändå åker förbi köpcentrumet samt en snabbis på Ikea så att jag kan handla lite doftljus då det ekar tomt i ljuslådan här hemma. Nu när vi går mot mörkare tider (eller snarare dagar) så är det mysigt att tända lite ljus som dessutom luktar gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0