Motionspass

Izor och jag tog oss ut i höstmörkret för en cykeltur. Vi var utrustade med reflexvästar båda två och Izor hade en blinkade lampa runt halsen. En kvinna stannade till och berömde oss för hur välutrustade vi var. Tyvärr är det på tok för ofta folk går ute utan reflexer på kvällar och det är inte särskilt tryggt. Vi mötte ett flertal hundar som jag knappt såg förrän de var precis framför oss. Tvärnitade varje gång då jag nästan körde på hundarna. Suck, det är inte så svårt att sätta på en reflexväst eller någonting som blinkar på sin hund. En väst kostar inte många kronor.
 
Vi cyklade iallafall den längsta sträckan för iår, det blev en långrunda på en timme och fy sjutton vad skönt det känns. Har kommit ut från badrummet efter ett varmt bad och Izor ligger med BoT täcket och halvsover. Aryah ligger på golvet intill mig och sussar. Det blir en tidig kväll för oss, är helt slut i både kropp och knopp. Hundarna är nöjda dom också. Hoppas att ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0