lördagkväll

Ligger i soffan och tittar lite halvhjärtat på Heart of Dixie med en sovabde malle på golvet.
 
Jag har inte varit lat hela dagen utan har fått saker gjorda. Izor fick ryggmassage, jag har dammsugit hela lägenheten, tränat dom fyrbenta, läst, gått en långpromenad och haft mallemys. Har faktiskt fått en hel del gjort. Imorgon ska jag till Grizzly Zoo då dom råkat skriva fel telefonnummer på Aryahs nya namnbricka så det måste rättas till.
 
Sen blir det nog en tur till skogen med L. Hoppas på att vi har tur med vädret. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra Johansson

Så otroligt fina hundar. Jag har alltid velat ha en schäfer, de är så fina :D

Svar: Tack, men det är inga schäfrar. Den långhåriga är en Tervueren och den korthåriga en Malinois :)
Mandana Veysi

2014-10-11 @ 21:40:14
URL: http://solskensglad.se/
Postat av: Petra Johansson

Haha ojdå! Fel av mig! Jag gillade dom i alla fall :D

2014-10-12 @ 00:03:51
URL: http://solskensglad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0