kväll

Aryah och jag åkte till klubben idag för lite information gällande flash-mob:en vi ska göra. Det blev väldigt mycket info att ta in. Tur att vi ska ses fler gånger och träna och prata. Efter det fick jag skjuts hem av Nathalie som troligtvis spårar med mig, Emma och Cornelia på fredag. Ingenting är skrivet i sten än så planera kan ändras.
 
Imorgon blir det storstädning här hemma och dags för att plocka undan sommarjackor och skor och ta fram vintergrejer för nu minsann är det bra kallt ute på kvällarna. Dock inte så pass att vinterjackan behövs. Det påminner mig om att jag måste köpa en ny. 
 
Jag funderar på om jag kanske ska ta en långtur mdd Izor imorgon. Bara han och jag, men då är kruxet vad jag gör av Aryah. Mamma kan inte ha henne några längre stunder då hon inte klarar av att rasta henne. Annars får cykelturen vänta till helgen så tränar vi lydnad och trix imorgon. 
 
Jag har introducerat klossen för Aryah, så lång som vo kommit nu ser det bra ut. Hon har börjat flyttat bakdelen.  Vi avslutade när det gick som bäst. Nu gör vi kväll. Ser fram emot en ny dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0