god morgon

Uppe med tuppen! Tja, jag iallafall. Hundarna sover och vill inte kliva upp. Izor ligger i sängen och Aryah ligger här i soffan vid mig och smackar i sömnen. Rätt trevligt faktiskt.
 
Idag är det valpkurs och det ser jag fram emot. Det är så himla roligt att gå kurs så det kommer vi att göra oftare! Ska dela godisbitar så jag har godis så det räcker och blir över. Det går åt så herrans massa godis på kursen. Det ska även bli spännande att få höra vart dom andra i gruppen har tagit sina valpar till för ställen (då vi fick det i läxa). 
 
Jag håller tummarna att vi slipper regn idag, det är grått och mulet ute för tillfället, men det kan såklart lättas upp! Izor stannar hemma med mamma och han börkar trivas med att vara hos henne utan att jag är med. Det är kanonbra då jag inte kan ha med båda hundarna överallt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0