full rulle

Vi ligger i sängen alla 3 och ingen av oss har planer på att stiga upp än. Himla skönt med lite sovmorgon.  Aryah ligger tätt intill mig med tassarna i vädret och småsnarkarm Izor ligger på sin gamla vanliga plats nere vid fotänden där hab slipper trängas med oss.
 
Idag är det valpkurs igen. Ser fram emot kurstillfället som alltid. Vi är en himla trevlig grupp tycker jag. Jag har fått i hemläxa att berätta lite om rasen Malinois. Hoppas inte att jag får hjärnsläpp på plats,  det vore jätte pinsamt. 
 
Iz och jag ska iväg på en cykeltur så att han blir av med lite energi. Kanske stannar till någonstans och tränar lite med honom.för han ska få spendera kvällen med mor och far medan jag och lillen är på kurs.
 
Snart är det dags för rallylydnadstävling också. Nervositeten kommer krypandes,  jisses vi har inte tränat ett smack! Hur ska detta gå? Tror vi får lägga in en högre växel och träna som sjutton nu innan det är tävlingsdags. Lillen sla följa med och agera publik. Håller tummarna att vi tar oss igenom banan godkända men jag förstår om vi inte gör det. Jag hade behövt träna mycket, mycket mer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0