för liten säng

Innan jag köpte Aryah pasade jag på att köpa mig en större säng. Tanken var såklart att hundarna skulle få plats att sova med mig men så fel jag hade. Ligger i sängen och bloggar nu. Jag ligger på kortsidan av sängen medan mallen har brett ut sig mitt på sängen, tagit alla kuddar och vägrar att flytta på sig. Izor är smart och har lagt sig i BIA-bädden och sussar för att slippa slåss om sängplats. Men när han bestämmer sig för att sova i sängen han också, då minsann kan jag säga er att det blir trångt. Jag får varken liggyta eller något täcke då hundarna gosar in sig i det. Herregud. Hur ska detta sluta när Aryah vuxit mer och inte är en "liten" valp längre? Får nog investera en ny säng, eller brottta med belgarna. Det blir nog alternativ nummer 2. Har redan en ny soffa på inköpslistan och förhoppningsvis kan vi dela på den alla 3.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

SV: Tack! Förstår att du är nervös, men tänk såhär.. det ÄR okej att bryta ihop före eller efter tävlingen, eller mitt emellan beroende på vad man ska göra. Vad är det värsta som kan hända egentligen? :) Jag tror du kommer fixa det galant! Tror på dig! Lycka till på tävlingen och i framtiden! :)

Svar: Tack och lycka till själv!
Mandana Veysi

2014-10-20 @ 14:25:20
URL: http://ninashundliv.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0