Bollnäs

Igår åkte C och jag till Bollnäs för att spåra och hämta köttben till mina vovvar. 
När vi kom fram gick vi en promenad med Matilda och Max så att hundarna skulle lugna sig. Efter promenaden åkte vi till skogen och la spåren. Vi hade både älg och rådjursklövar så vi varierade till hundarna.
 
Aryah förstod inte riktigt vad hon skulle spåra då vi använde riktigt blod den här gången men hittade tillslut klöven. Izor tycker jag spårade på bra, han var lite väl snabb som vanligt så jag ska försöka sakta ner honom lite i spåret men han hittade sin klöv utan problem.
 
Efter spåren skulle vi åka hem, fick med mig en kasse ben och när vi kom hem somnade hundarna genast. De var en trevlig dag i hälsingland!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser härligt ut! :)

Svar: Det var jätte trevligt :)
Mandana Veysi

2014-10-24 @ 11:29:06
URL: http://emeliied.blogg.se
Postat av: Emelie

Ser härligt ut! :)

2014-10-24 @ 11:29:06
URL: http://emeliied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0