Spöregn

Ute regnar det något förfärligt, det öser ner och i stora mängder. Var ute med hundarna på en långpromenad och de var lagom blöta när vi kom hem igen trots regntäcken på. 
 
Skulle varit på valpkurs nu men fick veta av S att det blev inställt. Tur att hon informerade mig om detta då jag inte fått någon information om att dagens kurs skulle bli inställd. 
 
Vad har vi gjort idag då? vi har varit till min mor, har klippt Aryahs klor och varit ute en hel del. Ska klippa Izors klor och sen hugga in på min morotskaka jag gjort. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

ÅÅÅHHH VILKEN SÖT VOVVE!!

Svar: Tack så mycket :)
Mandana Veysi

2014-11-04 @ 18:33:11
URL: http://emmamariaa.for.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0