Silikonboll från Julius k9

Efter att nästan gett upp bollar som belöning fick jag tipset att testa den här silikonbollen från Julius-k9.
Det som jag gillar med den här bollen är att den syns! Hur ofta står man inte och kliar sig själv i huvudet och undrar vart sjutton man slängt bollen som hunden inte hittat? Izor har kampat med bollen och snöret är kvar. Dessutom är snöret väldigt skönt att hålla i. När jag läste informationen om den här silikonbollen var jag tvungen att testa och se hur bra den studsade på olika underlag. Testade på blött gräs, asfalt och på en grusväg och vet ni vad? Den studsade lika bra på underlagen. Det är en boll som alla hundägare borde äga. Att jag inte har upptäckt den förens nu. Silikonbollen hittar ni hos ZooZoo.com och just nu har de en jättebra kampanj som jag hittade inne på Ifokus.se. Handlar du för 500 kr, får du 100 kr att handla extra för. För er som inte orkar gå in på deras sida och hitta koden, tänkte jag dela med mig av den. Koden är: GODJULIFOKUS 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0