Kallt och halt

Var ute med hundarna på en lite längre promenad nu på förmiddagen. Vi träffade Linnéa och Kepler så dom fick leka lite i en rastgård. Grabbarna började tjafsa om en pinne och eftersom de inte la av med tjafset gick jag emellan och särade på dom. Kände då hur ont det gjorde i mitt finger och såg att K råkade sätta tänderna i fingret på mig. Det gör ännu ont och det lär nog göra ont ett tag. 
 
Ute är det svinhalt men tack och lov har de sandat de flesta vägar så att man kan gå utan att glida efter hundarna. Idag ska Aryah och jag gå ner till station och träffa Emelie och hennes schäfertik Våga för träning så det ser vi fram emot. Ska aktivera Izor här hemma så att han får sin dos av aktivering. Håller tummarna att mamma är hemma så att hon kan passa honom, annars blir det problem då jag aboslut inte kan eller orkar ha med båda två ner på stan. Speciellt med ett skadat finger. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda - Tonårsliv i rullstol

Ååh så söt!

Svar: Tack :)
Mandana Veysi

2014-11-27 @ 12:00:39
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0