Grattis Pappa

Igår bakade jag och min mor större delen av dagen. Det blev kanelbullar och muffins i alla möjliga former och smaker. Hundarna var med oss hela tiden och tittade nyfiket på vad vi gjorde. Det blev inte speciellt mycket hundträning igår men både Izor och Aryah var ganska trötta efter gårdagens träning. 
 
Idag är det farsdag och det firar vi med fika här hemma hos mig. Pappa vet ännu inte någonting så det kommer att bli en liten överraskning förhoppningsvis. Ska gå ut en sväng med hundarna så att dom får kissa av sig innan jag startar igång med städningen här hemma. Sen blir det ett varsitt klickerpass med hundarna. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Så troligt fina hundar du har!. :)

Svar: Tack så mycket :)
Mandana Veysi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0