fredagsmys

Fick hem min rakapparat idag som jag beställde för några veckor sen till Izor. Många gånger har min vän Cornelia ställt upp och rakat Izors tassar, men nu tyckte jag att det var dags att investera en själv. Sagt och gjort. Är jättenöjd med rakapparaten pch invigde den idag. Passade även på att smörja tassarna på både Iz pch Aryah. Inte för att Aryah behövde det men det är bra att hon vänjer sig med att man pysslar om tassarna. Izor har äntligen fått mjuka och fina trampdynor efter att ha haft rätt torra en period. Har ingen aning om vad det kan ha berott på. 
 
Nu tittar jag på Hela England bakar och vovvarna sover. Imorgon kommer Kepler och spenderar dagen med oss. Det ser vi fram emot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0