Drömmer mig bort

Sitter här och kollar på olika sidor på nätet och "fönstershoppar". Jag har så länge velat ha en varsin julius-k9 sele till hundarna, innan Aryah kom hade Izor en. Dock var den för stor så jag sålde den till en vän. Jag är så sugen på att köpa en varsin sele till dom men vet att jag inte har ekonomi för det nu. Jag måste prioritera viktigare saker men man kan alltid drömma. 
 
Om jag har varit riktigt, riktigt snäll kanske tomten kommer med en sele eller två? tveksamt. 
Vovvarna ligger och sussar och jag fryser otroligt mycket. Planerar min och Cornelias dag med henne, vi ska baka lussebullar, göra pepparkakor och till och med försöka oss på att få ihop ett pepparkakshus. Jag som aldrig gjort ett pepparkakshus tycker att det här kommer bli sjukt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0