Bakarkungen

Idag har dagen bestått av bakning. Jag har bakat i princip hela dagen och det kändes helt rätt. Det blev kanelbullar, morotskaka och chokladbollar. Med små undantag för kissrundor för hundarna. Idag har de inte fått någon jätteaktivering men såna dagar har man också. Däremot har jag badat båda hundarna så nu är dom mjuka och fina i pälsen båda två. Izor blir så himla mysig att gosa med är han är nybadad. Han blir så extra fluffig!
 
Aryah fixade badet väldigt bra, vi har haft problem med det äckliga badkarsgolvet men idag så brydde hon sig inte utan stod still och såg lite sorgsen ut men lät mig skölja och schamponera henne utan protest. 
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och äta nybakade bullar tills jag får ont i magen. Trevlig helg på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0