Vill knyta!

Åh vad jag längtar tills mina linor kommer med posten. Det var så länge sen jag knöt paracordhalsband. Har en beställning och några som idéer på vad jag ska knyta och i vilka kombinationer. Ska bli jätte intressant att se om det blir som jag vill ha det eller inte. Om någon bloggläsare är sugen på att beställa ett halsband eller armband är det bara att hojta till.
 
För övrigt så ligger jag halvmosig i soffan och Izor är däckad på golvet. Blev lite rallyträning och det går framåt. Ska plocka fram ett aktiveringsspel som jag tänkte att Izor skulle få jobba lite med. Är så seg idag, har värk i kroppen och tankarna är långt, långt borta. Hoppas att vi får sol imorgon, det gör i alla fall att man kan vara utomhus så slipper man sitta inne och ha det tråkigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0