Vad ska jag skriva om?

Sitter med en pappersrulle bredvid mig och fixar med lite saker. Jag ska träna lite körkortsteori och försöka äta lite frukost. Fluff är nöjd efter promenaden och ligger nu och vilar. Ska ta och köra ett klickerpass med honom senare.
 
Det har blivit riktigt dåligt här på bloggfronten, jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt. Dagarna är rätt lika varandra. Idag skulle vi åka till klubben men lektionen blev inställd och imorgon ska jag åka och titta på ett MH om jag är piggare. Har ingen lust att åka iväg när jag är så här risig.
 

Kommentarer
Postat av: Elin och Billy

Fina bilder, och roligt att gå på MH imorgon! Då kanske du har någonting roligt att skriva om efter =)

Svar: Det kanske jag har! :) Tack för tipset
Mandana Veysi

2014-05-21 @ 10:35:15
URL: http://aktivaussie.se
Postat av: Emelie

Härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket :)
Mandana Veysi

2014-05-21 @ 15:09:21
URL: http://fames.se/bordercolliex2/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0