uope med tuppen

Blev en tidig kväll för oss igår. När vi kom hem från sista promenaden var det raka vägen till sängen.  Vaknade för en halvtimme sen kanske och har legat och funderat pp allt mellan himmel och jord.
 
Idag ska vi iallafall åka till klubben för att köra agility oxh jag ska passa pp att fråga Ulrika om tips inför slalomträningen. Så det är vårat mål inom agilityn just nu. Fixa ett snyggt slalom. Vi får se om jag kanske provar med bågar. Det ska iallafall bli sjukt roligt att komma ut och träna en stund. Och jag vet att en viss Mr Fluff också kommer att tycka det. 
 
Och igår efter badet såg jag hur pälsen har vuxit som ogräs på honom, han ser tjocl ut om hanbara står i profil men man känner revbena och sen börjar han bygga på fint med muskler. Det är främst under magen som pälsen vuxit enormt.  Han har alltid haft ojämn päls under magen efter operationen då de rakade magen/buken men nu minsann har pälsen vuxit ikapp.
 
Och han har inte heller fått några biverkningar av scalibor halsbandet vilket är positivt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0