Trött

Izor är nyborstad och trött, trots att han tål värmen så bra så blir han lättare trött och vill helst vara stilla så idag ska vi inte göra någonting speciellt. Vi kanske går till naturreservatet senare så han får springa lite fritt på åkern där. Jag tänkte piffa upp lägenheten lite och kanske ta ett långt bad, måste även ordna någon form av mat, vilket jag inte är speciellt sugen på. Vill ut i solen och sola men har ingen solkräm hemma och jag är på tok för lat för att pallra mig ner till stan och köpa det. Imorgon fyller pappa år så jag tänkte snöra ihop en kladdkaka idag som jag ska bjuda på imorgon när han kommit hem från jobbet. Min goa lilla pappa, har inte ens köpt någon present åt honom fast han inte vill ha någonting. Och jag är så ivrig och väntar på att mina paracordlinor ska komma hem men icke då, inte än. Nästa vecka bör de ha kommit fram i alla fall. Då ska jag ta itur med en beställning innan jag börjar pyssla åt Izor. Håller på att kika runt på nätet på vad jag kan beställa hem, är så sugen på lite nya saker till fluffet. Så jag ska ta och kolla igenom hundgarderoben och se vad jag inte använder och vad som jag kan tänkas sälja. Jisses, det är verkligen inte lätt då jag fäster mig otroligt vid hans saker. Är ni likadana när det gäller era hundars halsband och koppel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0