Trasig skrivare

 
Skulle byta färgpatroner i min skrivare igår och såklart började den att krångla. Den sa att det var fel på maskinvaran och att det var fel på patronerna. Så mor som ändå hade vägarna förbi stan plockade med sig mina patroner för att få nya. När hon kom hem med dem och jag testade att sätta i dem så sa skrivaren samma sak. Jahapp, då är det bara att åka in med skrivaren så de får ta en titt på den. (pratade med dem igår så de bad oss komma in med skrivaren om den skulle krångla ytterligare.
 
 
Jag hade tänkt framkalla lite nya bilder på Izor samt mina änglar Lisa, Pandora och hararna att sätta upp på väggen men det får bli när skrivaren är fixad.
 
Idag har vi äntligen finväder, solen skiner och himlen är molnfri. Tänkte gå till naturreservatet med Iz och promenera den längre skogsrundan. Det är så skönt att ha skogen så nära som jag har trots att vi bor i centrala Gävle.
 
Min fina storasyster fick en lägenhet i Uppsala efter 3 års tid. Grattis. ♥ Då kan Izor och jag komma och hälsa på oftare och stanna längre vid varje tillfälle. Lägenheten ligger väldigt nära naturreservatet som vi gick omkring i förra året. En fantastisk promenadslinga verkligen. Naturen i Uppsala är så fin. Tänk om man hade bott där.
 
Nu ska jag göra lite nytta här hemma, piercade om mitt andra öra idag då min tragus lossnade. Nu gick nålen verkligen igenom brosken så förhoppningsvis sitter den där nu. Hej så länge.
 
Slänger upp en bild på fluffet när han var yngre. Visst var han söt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0