Slappar

Ligger här i soffan och tänker på livet. Tänker på att jag har en helt fantastisk hund, att jag har en fantastisk familj som bryr sig om mig och att jag lever. Izor har varit så trött idag, eller jag har snarare låtit honom få sova ut ordentligt så det har inte blivit av med klickerträningen. Men ska sätta mig ner och träna lite med honom om jag orkar idag. Ute är det grått och mulet igen, det är verkligen deprimerande. Jag ska tända ett ljus för bästa Fia och mysa till det lite. Mina tankar går till henne, vart hon nu än är och till hennes familj. Jag har gråtit så mycket de senaste dygnen att tårarna inte rinner mer.
 
Men nu ska vi tänka positiva tankar, jag har fått canvasburen såld och är väldigt sugen på att göra en liten beställning till Izor. Lite olika tuggben kanske? Ett paket kommer att komma till mig med paracordsnören och med knäppen. De borde komma nästa vecka. Har eventuellt en beställning på g till nästa leverans av snören. Jätte roligt att folk börjat se mina verk.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0