Rugging väder

Ute är det grått och trist, kom just in med en blöt och smutsig terv efter en längre promenad. Vi stötte på några hundar och mötena gick jätte bra. Sista mötet var med någon skällig blandras och Iz lyfte inte ens på svansen som han i vanliga fall gör vid hundmöten. Svansen hängde i en neutral hållning.
 
Koppeldragandet har också blivit bättre, han drar fortfarande i koppel, ja! men han drar inte för sitt liv som han verkade göra förr. Och han har äntligen börjat lyssna på tillsägelser under promenaderna. Förr lyssnade han inte alls, kändes som om han inte brydde sig för 5 öre och det är frustrerande.
 
Mamma och jag har suttit och pratat om mina framtidsplaner och om lite annat också, bla om Fia som betytt oerhört mycket för mig. Det är helt sjukt vad man kan sakna någon man bara träffat en gång. Vi hoppas att du har det bra där uppe.
 
Nu ska jag klickerträna lite med prinsen så att han får använda hjärnan lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0