regn

Ligger i sängen med Izor och hör regnet falla utanför fönstret. Idag är det svalt nog för en cykeltur. Det blir en kortare tur idag då han jobbade hårt igår. Sen ska vi fortsätta träna rally för snart är det tävlingsdags. Hjälp! Tiden bara flyger förbi.
 
Jag ska även fixa och dona lite här hemma, och senare ska jag och pappa iväg för ett ärende. Izor får stanna hemma under tiden då det inte tar så värst lång tid nere på stan.
 
Igår presterade han iallafall väldigt bra under agility träningen trots att han var så trött. Slalomet börjar se bra ut men min jäkla handling alltså. Står bara pch viftar med armarna åt alla håll och kanter medan jag springer banan. Nåja, får börja träna med träningsklubben och få tips och råd på vad jag ska tänka på när jag kör.
 

Kommentarer
Postat av: Malin och Sheltien Moa

Har du bra brukshundklubb där du bor? :)

Svar: Ja det tycker jag, Det finns 3 klubbar till men har bara besökt 1 av dem och har tyvärr fått dåligt intryck av den. Men Gävle BK har jag bara goda erfarenheter av. :)
Mandana Veysi

2014-05-30 @ 11:13:31
URL: http://iwin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0