Ny outfit

Izors biabädd är svart, en bra färg som passar överallt. Men jag tycker att det är oerhört tråkigt med en svart bädd så igår klädde jag om bädden lite snyggt, ska sy och fixa till den ordentligt sen när jag får min pedal till min symaskin. Den nya gav bädden en helt ny look. Tycker att det blev riktigt snyggt. Och för en gång skull ser man inte det enorma hålet som min avlidna hare Yra tuggade sönder.
 
Det är så jäkla roligt att göra om saker. Ibland är det mycket roligare än att köpa nytt eller vad tycker ni?
Klädde även om min soffa och helt plötsligt känns den mycket större. Tänk att så lite kan göra så mycket.
 
Ledsen för kass mobil bild
 
 

Kommentarer
Postat av: Cia - Tasskompassen

Önskar jag var bättre på att sy, har flera biabäddar som jag är så trött på här hemma. Hade vart mycket roligare med ett snyggt tyg istället för det svarta plastiga ^^

Svar: Du behöver inte sy, lägg bara över ett stort tyg och vik in kanterna. Snabbt och enkelt! :)
Mandana Veysi

2014-05-06 @ 12:00:12
URL: http://tasskompassen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0