Morgonpromenad

Idag gick Pernilla och jag en promenad med Mr Fluff. Vi var ute i drygt en timme och kom precis hem, vädret är fint och det ser ljust ut för eftermiddagens agilitytävling.
 
Tänker inte göra speciellt mycket tills det är dags att åka, ska väl försöka få i mig lite mat så jag klarar mig under dagen. Det ska bli spännande att se hur Izor är bland alla hundar. Det kommer nog gå jätte bra, får förtydliga för honom om han skulle börja bete sig illa att han lägger av med det.
 
Förhoppningsvis kanske vi kan köra ett litet pass efter alla som tävlat, det vore jätte skoj då mitt agilitysug är så stort. Ska ta hjälp av Ulrika för att få till slalomet, han tar 12 pinnar men är på tok för seg då han vid varje pinne tar kontakt med mig och det drar ut på tiden.
 
Tränar ni någon hundsport?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0