Morgonkaffet

Fortfarande så fungerar det inte att ladda upp bilder på bloggen och jag har ingen som helst aning om varför. Måste kontakta blogg.se och fråga vad som har hänt. Jag ber om ursäkt i förhand till er läsare som får stå ut med tråkiga blogginlägg. Har hällt upp morgonkaffet och väntar på att det ska svalna. Det ser ut att bli regn idag, trist men det behövs det också. Ska passa på att träna Izor men jag känner mig inte sådär jätte taggad inför tävlingen faktiskt. Jag vill att vi ska uppnå goda resultat och att vi ska ha det roligt på plan, men är så himla rädd att min nervositet kommer att spöka i bakrunden. Tack och lov är det skyltar man följer och inte en tävlingsledares ord. Det går för hoppningsvis bra på tävlingen, vi ska i alla fall ha så roligt som vi bara kan. Har köpt hem extra gott godis som han ska få i slutet av tävlingen. Det är mycket på gång nu, jag har som ni kanske redan vet ett sammarbete ihop med ZooZoo. Jag kommer att jobba för dem i ett år. Mer info om det kommer senare. Izor kommer bland annat att vara testpanel på leksaker och godis och det är jätte skoj. Har så svårt att köpa leksaker åt honom då de mesta går sönder efter lite lek. Och glöm inte att ni får 150 kr att handla för hos ZooZoo om ni handlar för över 500 kr och anger min rabattkod: MANDANA150 i kassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0