måndag

iz och jag ligger i sängen och har det bra. sprang på toa en snabbis och när jag kom tillbaka hade en viss herre tagit min plats. så jag tog hans!

idag vet jag inte vad vi ska göra. det är kanske dags att börja träna mer på rallyskyltarna då det är tävling snart. måste bara kolla upp vilka skyltar som ingår i nybörjarklassen då jag har noll koll. vet några skyltar eftersom vi har tränat en del i skolan på specialidrotten men annars har jag ingen koll. det är tur att jag har en sån snabblärd hund som gör i princip allt för att jobba. perfekt nu när det är lite halv brådis till tävlingsdagen, för jag satsat på att iallafall gå av banan med godkända poäng. vi kommer att ha en riktig dommare på plats och det gör det hela mycket mer spännande.

jag ska kolla runt bland mina vänner och se om någon har teoriböcker för körkort som jag kan få låna då de är apdyra att köpa. för jag ska minsann ta körkort och jag ska ta det snart! fy vad jag längtar. att slippa vara beroende av bussar och kunna åka vart jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0