Lydnad

Var ute och körde ett pass med Iz, mina strumpor är dyngsura och Izor är blöt trots att jag torkat honom. Han ligger och flämtar på golvet och jag sällskapar honom genom att ta ner laptopen på golvet och skriva härifrån.
 
Idag klickade det verkligen i träningen för oss. Izor presterade sjukt bra, han hade en jäkla attityd och full fokus på mig under hela passet. Han flamsade inte eller så utan tog träningen på allvar. När vi kom ut på planen och han såg träningssakerna tog han ett frivarv då han blev så glad innan vi kunde starta.
 
Tog med mig bitkudden ut för att ha mellan pauserna och jag har glömt bort hur stark han faktiskt är. Jag höll på att ramla omkull flera gånger. Han greppade bitkudden fint och var helt galen i den. Märks att vi inte tränat seriöst på länge. Nu ska vi ligga i med träningen så vem vet, ett Lp1 kanske inte är så långt borta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0