Lycka!

Ensamhetsträningen med Izor har jag inte pratat värst mycket om. Har inte tänkt på det helt enkelt men det går kanonbra. Han är helt knäpptyst i lägenheten när man lämnar honom och springer inte omkring och är orolig. Så himla skönt, nu har jag inte lämnat honom själv några längre stunder dock men det fixar vi. Det känns så bra att veta att min hund klarar av att vara hemma själv, igen. Vilket helvete det var varit på ren svenska att inte kunna lämna hunden i 5 minuter utan att han gapade och skrek.
 
Nu ska jag packa ihop vinterkläder och annat som ska upp på vinden. Det är så onödigt att ha allt inne i lägenheten. Har ingen bokhylla ännu och det gör att i princip allt är på marknivå, inte speciellt roligt. Och inte snyggt heller för den delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0